Psst...

Do you want to get language learning tips and resources every week or two? Join our mailing list to receive new ways to improve your language learning in your inbox!

Join the list

Hebrew Audio Request

qwertyuiop1231
122 Words / 2 Recordings / 0 Comments
Note to recorder:

Please speak at a natural speed, as you would in conversation.

מדבר. אין דרך ושביל. לא רואים צפור בשמים. בכל מקום רואים רק חול והרים. הרוח חמה. איש הולך ברגל. הרגלים של האיש עייפות. הוא רעב וצמא. בידים של האיש שק וכד. השק של האיש ריק. אין בו לא לחם ולא עוגות, לא בשר ולא דגים. גם הכד ריק. אין עוד מים בו. האיש זורק את השק ואת הכד הריקים. והולך ונופל, אבל בכל זאת הוא קם והולך הלאה. ופתאם רואה האיש שק מלא על החול. "זה נס גדול!" קורא האיש בשמחה. "אולי יש בו אכל, ואני כל כך רעב". בתפלה בלב ובתקוה בעיניים הוא רץ אל השק. האיש פותח את השק בידיים רועדות. אבל מיד אחרי-כן הוא זורק את השק על החול. "אין לי מזל!" קורא האיש. "השק מלא רק כסף וזהב".

Recordings

  • במדבר ( recorded by SillyDodo ), Israeli

    Download Unlock
  • במדבר ( recorded by Guyglk ), Israeli

    Download Unlock
    Corrected Text
    more↓

    מדבר. אין דרך ושביל. לא רואים צפור בשמים. בכל מקום רואים רק חול והרים. הרוח חמה. איש הולך ברגל. הרגלים של האיש עייפות. הוא רעב וצמא. בידים של האיש שק וכד. השק של האיש ריק. אין בו לא לחם ולא עוגות, לא בשר ולא דגים. גם הכד ריק. אין עוד מים בו. האיש זורק את השק ואת הכד הריקים. והולך ונופל, אבל בכל זאת הוא קם והולך הלאה. פתאום רואה האיש שק מלא על החול. "זה נס גדול!" קורא האיש בשמחה. "אולי יש בו אכל, ואני כל כך רעב". בתפלה בלב ובתקווה בעיניים הוא רץ אל השק. האיש פותח את השק בידיים רועדות. אבל מיד אחריכן הוא זורק את השק על החול. "אין לי מזל!" קורא האיש. "השק מלא רק כסף וזהב".

Comments

Overview

You can use our built-in RhinoRecorder to record from within your browser, or you may also use the form to upload an audio file for this Audio Request.

Don't have audio recording software? We recommend Audacity. It's free and easy to use.

Sponsored Links