Psst...

Do you want to get language learning tips and resources every week or two? Join our mailing list to receive new ways to improve your language learning in your inbox!

Join the list

Malay Audio Request

Bazzboa
65 Words / 1 Recordings / 1 Comments

Apabila hari Pentakosta telah datang, mereka semua bersama-sama di satu tempat. Dan tiba-tiba dari langit datang bunyi seperti tergesa-gesa angin yang ganas, dan yang memenuhi seluruh rumah di mana mereka duduk. Dibahagikan lidah, seperti kebakaran, muncul di kalangan mereka, dan lidah yang berhenti pada setiap daripada mereka. Kesemua mereka telah dipenuhi dengan Roh Kudus dan mula bercakap dalam bahasa lain, sebagai Roh memberikan mereka keupayaan.

Recordings

  • Malay ACTS 2 ( recorded by haf_demon ), Modern Malaysian Malay (KL)

    Download Unlock
    Corrected Text
    more↓

    Apabila hari Pentakosta tiba, mereka bersama-sama berada di satu tempat. Tiba-tiba, datang bunyi dari langit dan angin yang kencang, yang memenuhi seluruh rumah di mana mereka duduk. Dibahagikan lidah, seperti kebakaran, muncul di kalangan mereka, dan lidah yang berhenti pada setiap daripada mereka. Kesemua mereka telah dipenuhi dengan Roh Kudus dan mula bercakap dalam bahasa lain, seperti Roh tersebut memberi mereka keupayaan untuk bercakap dalam bahasa lain.

Comments

haf_demon
June 11, 2014

I cant translate very well because I really dont know what u are trying to say. If you can provide the actual English text maybe I can help a bit.

Overview

You can use our built-in RhinoRecorder to record from within your browser, or you may also use the form to upload an audio file for this Audio Request.

Don't have audio recording software? We recommend Audacity. It's free and easy to use.

Sponsored Links