Psst...

Do you want to get language learning tips and resources every week or two? Join our mailing list to receive new ways to improve your language learning in your inbox!

Join the list

Korean Audio Request

karolinereis
119 Words / 1 Recordings / 0 Comments
Note to recorder:

Natural speed please.

밴들 시티 외곽에는 녹음으로 뒤덮인 한 골짜기가 있었다. 숲에는 달빛나방이 반짝였고 강가에는 무지갯빛 물고기들이 넘쳐났다. 푸르른 나무 사이, 작은 집에는 요들 마법사 노라와 그녀의 고양이 유미가 살고 있었다.

유미는 보호 마법의 능력을 지닌 채로 태어났다. 덕분에 심심할 때면 햇볕을 쬐고 지칠 때면 나무 그늘 밑에서 낮잠을 청하는, 나름대로 안락한 묘생을 보낼 수 있었다. 이따금 모험심이 동할 때면 주인을 따라 물질 세계와 영혼 세계를 탐험하기도 했다. 노라는 주로 이상한 물건을 수집하는 데 많은 시간을 할애했는데, 사실 물건이라고 해봤자 깨진 잔이나 색이 입혀진 유리 조각, 또는 우스꽝스러운 자수가 새겨진 천 조각들이 대부분이었다. 물건을 살펴볼 때면 주인의 태도가 사뭇 경건해지긴 했으나 유미로서는 여전히 물건의 용도를 알 수 없었다. 유미는 그저 마법으로 노라를 보호하는 데 최선을 다했고, 집에 도착하면 주인의 발치에서 온기를 보탰다.

Recordings

Comments

Overview

You can use our built-in RhinoRecorder to record from within your browser, or you may also use the form to upload an audio file for this Audio Request.

Don't have audio recording software? We recommend Audacity. It's free and easy to use.