Psst...

Do you want to get language learning tips and resources every week or two? Join our mailing list to receive new ways to improve your language learning in your inbox!

Join the list

Hebrew Audio Request

IvyJ
139 Words / 1 Recordings / 0 Comments

שלום!
אני יואנא. אני בשליחות לדבר בעברית שיחה עד אמצע אוקטובר, ואני עושה את קטעי וידאו כדי לעקוב אחר ההתקדמות שלי. היום הוא בסופו של שבוע אחד. אל תדאג, כמובן שהכנתי את הטקסט הזה מראש עם עזרה מדובר, אני עדיין בן אדם! בחודש הבא, אני אנסה לדבר יותר בחופשיות.

אתה עשוי לתהות - למה אני לומד עברית? כמובן, יש את הסיבות הרגילות כמו שפות ונסיעות אוהבות. אבל אם להיות מדויקים יותר, אני מתאמן קרב מגע, שמקורו בישראל. אני רוצה לנסוע לשם למחנות אימונים בעתיד, ואני חושב שאהיה לי חוויה עמוקה יותר והרבה יותר טובה, אם אני מדבר את השפה המקומית.

אני גם אוהב לאתגר את עצמי עד כמה שניתן. כדובר גרמני יליד, בעברית לא נראית כמו הבחירה הקלה ביותר - אז כמובן שאני רוצה לעשות את זה!
זהו זה להיום! אני אהיה אסיר תודה על כל תיקונים :)

להתראות!

Recordings

  • Hebrew Language Mission ( recorded by nwperson ), unspecified accent

    Download Unlock
    Corrected Text
    more↓

    שלום!
    אני יואנא. יש לי מטרה לדבר בשיחה בעברית עד אמצע אוקטובר, ואני עושה את קטעי וידאו כדי לעקוב אחר ההתקדמות שלי. היום זה סוף של שבוע אחד. אל תדאגו, כמובן שהכנתי את הטקסט הזה מראש עם עזרה מדובר, אני עדיין בן אדם! בחודש הבא, אני אנסה לדבר יותר בחופשיות.

    אתם עשויים לתהות - למה אני לומד עברית? כמובן, יש את הסיבות הרגילות כמו שפות ונסיעות. אבל אם להיות מדויקים יותר, אני מתאמן קרב מגע, שמקורו בישראל. אני רוצה לנסוע לשם למחנות אימונים בעתיד, ואני חושב שתהיה לי חוויה עמוקה יותר והרבה יותר טובה, אם אדבר את השפה המקומית.

    אני גם אוהב לאתגר את עצמי עד כמה שניתן. כדובר גרמני יליד, עברית לא נראית כמו הבחירה הקלה ביותר - אז כמובן שאני רוצה לעשות את זה!
    זהו זה להיום! אני אהיה אסיר תודה על כל תיקונים :)

    להתראות!

Comments