Psst...

Do you want to get language learning tips and resources every week or two? Join our mailing list to receive new ways to improve your language learning in your inbox!

Join the list

Urdu Audio Request

GastroVulpes
533 Words / 0 Recordings / 0 Comments
Note to recorder:

https://mimirbook.com/ur/6ff8e05687c

🦋

جائزہ

پیٹر پین؛ یا ، وہ لڑکا جو بڑھ نہیں پائے گا یا پیٹر اور وینڈی جے ایم بیری کا سب سے مشہور کام ہے ، یہ 1904 کے ڈرامے اور 1911 کے ناول کی شکل میں ہے۔ دونوں ہی ورژن میں پیٹر پین کی کہانی بیان کی گئی ہے ، جو ایک شرارتی اور معصوم چھوٹا لڑکا ہے جو اڑ سکتا ہے ، اور نیورلینڈ جزیرے میں بہت ساری مہم جوئی میں ہے جہاں متmaمینوں ، پریوں ، آبائی امریکیوں اور قزاقوں نے آباد کیا ہے۔ پیٹر پین کی کہانیوں میں وینڈی ڈارلنگ اور اس کے دو بھائیوں ، پیٹر کی پری ٹنکر بیل ، دی لاسٹ بوائز اور سمندری ڈاکو کیپٹن ہک بھی شامل ہیں۔ یہ ڈرامہ اور ناول للیولن ڈیوس کے خاندان سے بیری کی دوستی سے متاثر ہوئے۔ بیری نے اپنے آغاز کے بعد سال 1932 میں پلے اسکرپٹ کی اشاعت تک اس ڈرامے پر نظر ثانی کی۔
اس ڈرامے کا آغاز 27 دسمبر 1904 کو لندن میں ڈرامہ نگار ڈیان بوسکیالٹ کی بیٹی نینا بوسکیالٹ کے ساتھ ہوا ، جس کے عنوان سے یہ کردار ادا کیا گیا تھا۔ ایک براڈوے پروڈکشن موڈ ایڈمز کے ذریعہ 1905 میں لگائی گئی تھی۔ بعد میں اس کو مارلن ملر اور ایوا لی گیلین جیسی اداکاراؤں کے ساتھ زندہ کیا گیا تھا۔ اس کے بعد اس ڈرامے کو پینٹائم ، اسٹیج میوزیکل ، ٹیلی ویژن اسپیشل ، اور متعدد فلموں کے طور پر ڈھال لیا گیا ہے ، جس میں 1924 کی خاموش فلم ، ڈزنی کی 1953 میں متحرک پوری لمبائی والی فلم ، اور 2003 کی براہ راست ایکشن پروڈکشن شامل ہے۔ اس ڈرامے کو اب شاذ و نادر ہی برطانیہ میں اسٹیج پر اپنی اصل شکل میں ہی پیش کیا جاتا ہے ، جبکہ کرسمس کے آس پاس پینٹومائم موافقت کثرت سے کی جاتی ہے۔ امریکہ میں ، اصل ورژن 1954 کے میوزیکل ورژن ، جو ٹیلی ویژن پر مقبول ہوا ، کی مقبولیت میں بھی پیش کیا گیا ہے۔
یہ ناول پہلی بار 1911 میں برطانیہ میں ہوڈر اینڈ اسٹفٹن اور ریاستہائے متحدہ میں چارلس سکریبنر سنز نے شائع کیا تھا۔ اصل کتاب میں آرٹسٹ ایف ڈی بیڈ فورڈ (جس کی عکاسی ابھی بھی یورپی یونین میں حق اشاعت کے تحت ہیں) کی ایک فرنٹ اسپیس اور 11 آدھے سر پلیٹوں پر مشتمل ہے۔ اس ناول کو پہلی بار مئی بائرن نے 1915 میں ، بیری کی اجازت سے ، اور پیٹر پین اور وینڈی کے عنوان سے شائع کیا تھا ، پہلی بار اس فارم کو استعمال کیا گیا تھا۔ اس ورژن کو بعد میں میبل لوسی اٹویل نے 1921 میں واضح کیا۔ 1929 میں ، بیری نے پیٹر پین کے کاموں کی کاپی رائٹ لندن کے بچوں کے اسپتال گریٹ اورمنڈ اسٹریٹ اسپتال کو دی۔

بیری کی پریوں کی کہانیاں کھیلی ہیں۔ 5 اعمال پہلی کارکردگی 1904 میں۔ لڑکیاں وینڈیز ایک لڑکے پیٹر پین کے پاس لائی گئیں جو ہمیشہ کے لئے بالغ نہیں ہیں ، ایک فرضی ملک نیور نیون لینڈ نہیں جاتی ہیں ، پریوں سے آشنا ہوجاتی ہیں ، سمندری ڈاکو کے کپتانوں سے لڑتے ہیں۔ ایک دلچسپ کام اس کے بعد بطور "پیٹر اینڈ وینڈی" (1911) بطور ناول۔ یہ ایل برنسٹین کمپوزر کے ذریعہ براڈوے کا میوزیکل بن گیا۔

🦋

Recordings

No Recordings yet

Comments

Overview

You can use our built-in RhinoRecorder to record from within your browser, or you may also use the form to upload an audio file for this Audio Request.

Don't have audio recording software? We recommend Audacity. It's free and easy to use.